dinsdag 19 april 2011

Mijn lievelings... #2

Vorige keer in Mijn lievelings had ik het over lipstick. Dit keer bekijk ik mijn lievelings haar producten.


Dit zijn mijn lievelings haarproducten van het moment. Het zijn er net als de vorige keer weer 5, maar dat is puur toeval.
Van links naar rechts: John Frieda secret agent, Milk_Shake conditioning whipped cream, Syoss styling hairspray,  Gliss Kur total repair, John Frieda dream curls.

De meeste producten gebruik ik niet dagelijks, omdat veel producten ook verzorgend zijn. Verzorging is goed voor je haar, maar niet té veel. Net als dat je niet dagelijks je haar moet wassen, anders maakt je hoofdhuid zelf die stoffen niet meer aan.


Secret Agent is een product dat ik zo'n 4 keer in de week gebruik. Het zorgt ervoor dat mijn haar een stuk minder pluist. Ik breng dit aan op droog haar en breng het vooral op het haar aan, niet echt helemaal door mijn haar heen.
Dit kun je kopen bij bijvoorbeeld de Etos voor zo'n €10. Vaak is er wel een aanbieding, dus wacht daar even op!



Deze conditioning whipped cream gebruik ik ongeveer 3 keer in de week. Het is een hele verzorgende mouse die heel erg naar karamel ruikt, echt héérlijk!! Ik breng deze mouse aan op handdoek droog haar. Dit merk kun je alleen bij de kapper kopen. Ik weet niet welke kappers dit merk nog meer gebruiken, maar bij mijn kapper verkopen ze dit product voor (geloof ik) €16.


Syoss styling hairspray gebruik ik elke dag! Wat een geweldige haarlak! Ik hoef maar een klein beetje van deze spray in m'n haar te doen, en het blijft de hele dag zitten.
Deze haarlak kun je weer bij de Etos, of zelfs in de supermarkt kopen voor ongeveer €6. Ook hier zijn weer vaak 2 voor de prijs van 1 aanbiedingen, dus let daar op.


Dit product heb ik nog niet zo lang, maar behoort nu al tot mijn lievelings. Ik gebruik deze spray ongeveer 4 keer in de week. Ik spray het in mijn haar na het douchen en dan kan ik mijn haar gelijk door kammen. Het haalt écht de klitten uit mijn haar. Je kunt dit product ook op droog haar gebruiken, ook dan zijn je klitten gelijk door te kammen.
Deze spray kun je weer kopen bij Etos of de supermarkt en kost rond de €5.



Als laatste de John Frieda dream curls. Deze spray gebruik ik bijna elke dag. Alleen als ik even wat haast heb en het vergeet doe ik het niet. Eigenlijk is dat raar, want juist als ik haast heb, is dit een perfect product. Je doet het in je haar, droog of nat maakt niet uit. Je krullen worden intenser, gladder en niet meer zo pluizig. Verwacht natuurlijk niet als je stijl haar hebt ineens een bos vol krullen. Maar voor de krullenbollen onder ons, is dit een goed product om je krullen nog mooier uit te laten komen.
Deze spray kost ongeveer €10 euro.

Wat is jouw lievelings haarproduct van dit moment?

Liefs, Lies

8 opmerkingen:

  1. Ik gebruik ook al jaren die gliss kur anti-klit spray! Echt al vanaf sinds ik een klein meisje was! Enigste nadeel vind ik eraan dat je haar er snel vet van wordt, maar het haalt echt ál je klitten eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik verschillende producten maar het merk dat het meeste terug komt is herbal essences :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het lijken mij stuk voor stuk super fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die John Frieda dream curls vind ik ook echt heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Syoss haarlak is ook de beste die ik ooit heb gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die haarlak van Syoss lijkt me wel wat, maar in mn omgeving zeggen best veel mensen dat het niet goed is voor je haar..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt echteenb super leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen