zaterdag 26 maart 2011

Win-drama!

Dit bericht is voor alle meiden die zich al hebben ingeschreven voor de winactie:

Ik heb zojuist een nieuw reactie scherm geinstalleerd en daarmee zijn al jullie reacties verwijderd!!! AAAAAAH!! Ik schoot van de bank af toen ik het zag!! Even een minuutje rust deed me gelukkig inzien dat het niet uit maakt. Ik heb jullie namen al in een grote kom gedaan, dus jullie doen gewoon nog mee.

Gelukkig is er dus niets aan de hand, maar wilde ik het jullie toch even melden omdat jullie reacties dus wel weg zijn.

Voor degene die nog niet mee doen, ga dat snel doen! Er vallen leuke prijzen te winnen! *klik*

Sorry voor het ongemak, maar gelukkig voor jullie en mezelf is er helemaal geen reden voor paniek!

Liefs, Lies

Ps. Zie nu ook dat alle andere reacties verwijderd zijn..... *very sad face* ...