vrijdag 11 maart 2011

Oh Oh Barbie!

Gister zat ik Oh Oh Tirol te kijken. *schaamt zich* Wat een programma, ik weet niet helemaal of ik het nou wel grappig vind, of echt gigantisch dom! Ik zit er nog een beetje tussen in geloof ik, kan er soms namelijk wel erg hard om lachen.

Maar goed, ik was weer helemaal geobsedeerd door Barbie. Wát een mens! En die make-up! Ik als make-up lover moest hier natuurlijk iets mee.


Zo ben ik vandaag een look gaan maken, die barbie proof is, maar ook draagbaar.



Veel roze dus, echt Barbie. Maar wel draagbaar, en niet zo'n giga plamuur kop als de Barbie van Oh Oh Tirol.

Gebruikt:

Gezicht:
CS HD foundation
Maybelline Dream Mat powder in Golden beige

Ogen:
Too faced shadow insurance
NYX eyeshadow base
NYX Jumbo pencil in Cottage Cheese
Yaby Frosted rose
BFTE Angel
BFTE Aloha
Sugarpill in magentric
Gosh Beige
Sugarpill Tako
Bourjois eyeliner Violet laser

Lippen:
NYX Strawberry Milk
Catrice Pink spring

Liefs, Lies

8 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik vind dat programma juist grappig omdat het zo dom is =)) Heerlijk! En Barbie is mijn held =)))

    Mooie look, veel mooier dan die van Barbie =)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja wat een maf programma is het toch he :P

    Ik vind je look leuk! Heel barbie proof maar toch draagbaar, nice <3!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou echt van Oh Oh Tirol! Maar supermooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het nog niet gekeken! Hoop dat ik t op internet kan zien. Toen oh oh Cherso begon wilde ik t echt niet zien, maar toen ik 1 aflevering had gekeken, keek ik de rest ook, zo stom maar toch leuk!

    Mooie look heb je gemaakt =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha ik heb het ook gekeken hoor. Vind het een heerlijk dom programma:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat een leuke post! Mooie look ook!

    Ik volg je nu :)

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen