vrijdag 18 maart 2011

De laatste ronde....

Vandaag de laatste update over de huid, haar en nagel pillen van het kruidvat.
Het potje is leeg, 60 pillen heb ik geslikt, en de uitslag is geen verrassing meer..... De pillen hebben niet geholpen. Er is geen verschil te ontdekken.

Zo zie je maar weer dat je niet klakkeloos alles kan aannemen wat er geschreven wordt. Dat betekend dus ook, dat jullie die pillen alsnog moeten gaan halen als je ze nog niet geprobeerd hebt. Dat ze bij mij niet werken, betekend natuurlijk niet dat ze bij jou ook niet werken. En hé, als je voor nog geen €4 nooit meer een gebroken nagel hebt, is dat zeker de moeite waard toch?! Werken ze bij jou ook niet, beginnen we gewoon weer met een nieuw pilletje, potje of lakje.

De volgende nagelverharder gaat het lakje van Herome worden. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!

Liefs, Lies

6 opmerkingen:

  1. Wat jammer :(
    Ik denk dat ik ze toch eens een keer ga uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer!
    Lijken me wel handige pilletjes.
    x
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jammer! ik ben niet zo van de pilletjes:p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo wat jammer dat ze niet werkte zeg !
    ze leken me wel handige pilletjes als ze echt werkte dan.
    liefs Biancax

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer, ik wilde ze misschien wel gaan proberen omdat ik altijd maar superkorte nagels heb die heel snel breken en scheuren

    BeantwoordenVerwijderen