zaterdag 12 maart 2011

Afval dip

Het is zo ver, het is zaterdag. Precies 2 weken geleden ben ik begonnen met afvallen. Sonja Bakker, 3 keer in de week sporten, gewoon écht afvallen.
Ik had mezelf voorgenomen om niet elke dag mezelf te wegen, maar elke 2 weken. Zo word ik niet he-le-maal gek als ik niet ben afgevallen na 3 dagen. Nu is het dus 2 weken geleden, dus ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan......

Er is dus in 2 weken 1 kilo vanaf gegaan. WAT een bummer. Ik ben echt teleurgesteld. Ik had verwacht dat het wel iets sneller zou gaan, zeker met 3 keer in de week sporten, mar blijkbaar niet.

Ik ga er uiteraard wel mee door, maar toch is het even een dipje.

Ik houd jullie op de hoogte. Tips zijn wederom welkom :-)

Liefs, Lies

2 opmerkingen:

  1. dat valt op het begin altijd wel tegen.
    Nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat voor sport doe je precies? Spieren wegen namelijk zwaarder dan vet. Dus misschien is je spiermassa wel iets toegenomen en je vetmassa afgenomen:)

    BeantwoordenVerwijderen