woensdag 23 februari 2011

Win, win, win!

He allemaal!

Vandaag heb ik een winactie voor jullie! Ik heb er niet echt een reden voor, maar ik vind het gewoon super leuk om te doen :-)
Ik heb ervoor gekozen om 2 prijzen te maken, zodat jullie meer kans hebben om iets te winnen.

Wat kun je winnen?

Een schattig paar oorbellen van vliegjes met diamantjes in de vleugels en een oogschaduw van Catrice in de kleur I Love Champagne.
Nog even een close-up van de oogschaduw:


Of:


Licht roze armbandjes met goude accenten en een lekker zuurstof maskertje van Dr. van der Hoog voor de vermoeide huid.
Ook hier even een close-up van de armband:


Wat moet je voor deze prijsjes doen?

*Volg me op mijn website;
*Schrijf een stukje op je eigen website over deze winactie;
*Laat een comment achter dat je mee doet en een link naar het stukje dat je hebt geschreven;
*Stuur een mailtje naar loving-makeup@live.nl waarom jij moet winnen én welke prijs je wilt winnen.

Je kunt mee doen aan de actie tot 5 Maart. Daarna zal ik op mijn website bekend maken welke 2 mensen er gewonnen hebben.

Succes!

Liefs, Lies

*Ben je onder de 18 jaar? Vraag dan wel even aan je ouder of je mee mag doen. Als je wint heb ik namelijk je adres gegevens nodig!

10 opmerkingen:

  1. Leuke winactie, maar ik sla deze x over. :D
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke win-actie!
    Ik wil wel mee doen =D

    -Ik volg je al via GFC
    - http://beautista-sj.blogspot.com/2011/02/klik.html
    - Ik ga je nu een mailtje sturen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit ook een leuk actie.
    Keep it up girl! Wou ik gewoon effe melden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke winactie! Ik doe mee!
    Ik heb je winactie, in mijn blogroll geplaatst. Links onder op mijn site http://divaofgeneva.blogspot.com/

    Ik volg je via GFC; Kelly

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie! I'm in! :D
    Ik volg je via GFC en hier is mijn stukje wat ik heb geschreven; http://cutiepiemadness.blogspot.com/p/winacties.html

    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie!
    Ik volg je website al en heb je net een mailtje gestuurd! ik zal morgen een post op mijn blog plaatsen.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahahaha I love this :) I mailed you , and I did all the steps ( i shared this on facebook, bcuz I dont have my own site ) I am so so so hoping to get this
    xoxoxoxoxoxo's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke winactie! Ik volg je nu en heb er iets over geschreven: http://cupcakesweetheart.wordpress.com/2011/02/27/104-winacties/

    Mijn mailtje komt eraan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil graag meedoen met prijs nummer 2
    Mijn berichtje staat hier http://mit-chin.blogspot.com/2011/02/winactie-van-loving-makeup.html

    BeantwoordenVerwijderen